Yettel спечели ESG наградата на PwC за своята стратегия за устойчивост в телекомуникациите

photo_library
  • Yettel

    Снимка: Yettel

  • Yettel

    Снимка: Yettel

Високото признание идва малко след като операторът обяви дългосрочния си ангажимент за устойчивост към своите клиенти, служители и околната среда

Стратегията на Yettel за устойчиво развитие получи най-високото отличие в  конкурса ESG Awards на PwC. Усилията на оператора за изграждане на бизнес в баланс с бъдещето бяха оценявани по над 50 критерия, с което Yettel защити дългосрочния си ангажимент за устойчивост към своите клиенти, служители и околната среда.

„За нас е голямо щастие да получим признание в областта, която най-добре показва същността на една компания и пътя, по който е избрала да върви. В Yettel вярваме, че всичко в света трябва да съществува в баланс: с природата, с хората, в баланс с бъдещето ни. Посвещаваме тази награда на служителите на Yettel, които взеха присърце темата за устойчивото развитие и с много решителност сътвориха стратегия не с празни думи, а с конкретни измерими цели. Признанието тази вечер ни мотивира още повече да постигнем резултатите, към които се стремим, и така да променяме средата около нас към по-добро“, заяви Михаела Калайджиева, главен директор „Корпоративна политика“, която прие наградата на официална церемония по награждаване на победителите.

В ESG Awards на PwC България се включиха близо 70 компании, които прилагат ефективна ESG стратегия и предлагат иновативни продукти и услуги с положително въздействие върху околната среда и обществото. Отличията бяха присъдени в четири категории, като Yettel завоюва първото място сред телекомите в категория „Стратегия“.

Високото признанието идва малко повече от месец след като операторът обяви официално първия си доклад за устойчивост заедно с петгодишната си стратегия за устойчиво развитие. Тя е изградена върху четири основни стълба: грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност. Във всяко едно от направленията компанията е заложила конкретни и измерими цели, с които да намали въздействието от дейността си и да постигне по-устойчиво бъдеще за своите клиенти, служители и за околната среда.

Един от акцентите сред таргетите на телекома е събирането до 2028 г. на поне 127 тона електронни отпадъци, които са най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб (statista.com). Сред целите, свързани с хората, е подобряване на баланса между мъжете и жените на технологични позиции в компанията. Телекомът не само поема ангажимента да реализира своите цели, но и си поставя като мисия да приобщи към въпросите за устойчивостта своите служители, потребителите си и обществото. Yettel планира да достига с полезна информация за устойчивия начин на живот до 2 500 000 души годишно, а хората в компанията да даряват по 1000 работни часа всяка година за екологични и социални каузи. Операторът е фокусирал усилия и във внедряването на иновации в технологиите, онлайн защитата, и развитието на 5G мрежата си, която да стане достъпна до 85% от населението в България до 2026 г.

Повече за доклада за устойчивост и стратегията за устойчиво развитие на Yettel можете да видите тук.  

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Кое е събитието на 2022г. в София?
  • Ремонтът на жълтите павета (19%, 116 Гласове)
  • Новата билетна система на София (29%, 175 Гласове)
  • Въвеждането на нискоемисионните зони (20%, 122 Гласове)
  • Откриването на най-големия леден парк на Балканите (6%, 39 Гласове)
  • Ремонтът на бул. "Цар Борис" (6%, 35 Гласове)
  • Разширението на метрото към Левски Г (11%, 68 Гласове)
  • Удължаването на концесията на Софийска вода (1%, 4 Гласове)
  • Дълговете на Топлофикация София (0%, 1 Гласове)
  • Разширението на Ломско шосе (2%, 12 Гласове)
  • Фестивал на светлините LUNAR (3%, 20 Гласове)
  • Минералната баня в Банкя отвори врати (3%, 21 Гласове)
Общо гласували: 613 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Електрохолд продажби стартира кампания "23 киловатчаса подарък"...

От 1 до 28 февруари 2023 г. всеки клиент на Електрохолд Продажби, който заяви електронна фактура, ще получи като подарък...

Прочети още keyboard_arrow_right