Проучване на Colliers за пазара на търговските улици в София показва, че през първото полугодие на 2021 г. търговските обекти на открито са най-предпочитани.
Докладът сочи, че основните централни улици в столицата, е с общо предлагане от 68 000 кв.м. и приблизително 900 магазина. Бул. „Витоша“ предизвиква разнообразни мнения през годините, дали е място за отдих или по-скоро за пазаруване.
Последните данни показват, че в началото на 2021 година доминиращите категория на база наети площи продължава да е актуална. Кафенетата и ресторантите представляват по-голямата част от новооткритите площи 53 %.
Наемите нива за магазин от 100 кв.м на булевард „Витоша“ в средата на 2021 г. към средата на годината остават 50 евро на кв.м на месец. Улиците с най-голяма група от маркови магазини в София са на ул. Съборна и Цар Калоян. Наемите на магазините в най-търсената част се запазват на 63 евро на кв.м за месец.
Коментари
Намерете ни във Фейсбук